Foto: Baskin-Robbins/ ANP Pers Support |
Baskin-Robbins binnenkort verkrijgbaar in heel Nederland bij
horeca en retail
Het ijsmerk presenteert haar producten tijdens de Horecava
’s Werelds grootste ijsketen, Baskin-Robbins, heeft
ijsproducten ontwikkeld die speciaal geschikt zijn om in de retail schappen en
bij horecazaken te liggen. Het iconische ijsmerk, al 70 jaar leider op het
gebied van (ijs)smaakinnovaties, komt met 120 ml en 500 ml voorverpakte bekers
gevuld met hun heerlijke ijs. Hierdoor kunnen nog meer liefhebbers in Nederland
van hun unieke smaken genieten. Baskin-Robbins zal met een pop-up store
aanwezig zijn tijdens de Horecava van 7 tot 10 januari, waar de nieuwe
producten gepresenteerd worden.
Baskin-Robbins in Nederland
Baskin-Robbins zette eind april afgelopen jaar voet aan wal
in Nederland met hun eerste store in Utrecht. De vraag vanuit het hele land was
groot: winkels in Amsterdam en Tilburg volgden daarop snel om verschillende
steden in het land te kunnen bedienen.
Nog in het eerste kwartaal van dit jaar opent Baskin-Robbins
de vierde en vijfde vestiging binnen een jaar tijd. Almere en Eindhoven kunnen
zich op gaan maken voor twee nieuwe winkels.
De uitrol richting retail en horeca is hierbij een logische
vervolgstap om heel Nederland te kunnen bedienen. “Door het assortiment uit te
breiden met ijsbekers speciaal voor de horeca en retail, kunnen we op grote
schaal de fans in Nederland op een handige manier van ijs voorzien. Zo kunnen
we de speciale momenten die gecreëerd worden in de Baskin-Robbins stores, ook
thuis op de bank realiseren”, aldus Roberto Fava, Managing Director van
Baskin-Robbins in Nederland.
Het logo van het Amerikaanse merk laat het uitgebreide
assortiment zien. Het cijfer ‘31’ geeft weer dat er voor elke dag een nieuwe,
heerlijke smaak is om van te genieten. Voor de horeca zullen alle 31 smaken
beschikbaar zijn, voor de retail zo’n 8. Op de Horecava zijn alle smaken te
proeven.
Baskin-Robbins bij retail en horeca
Zowel de retail als horeca kan de bekers van 120 en 500 ml
aan hun vriesvak toevoegen. Daarnaast biedt Baskin-Robbins de horeca de
mogelijkheid om een shop-in-shop of verkooppunt te creëren in de huidige
exploitatie. Onder andere supermarkten, bioscopen, tankstations en hotels kunnen
ijs van ’s werelds grootste ijsketen aan hun assortiment toevoegen.
Over Baskin-Robbins
Baskin-Robbins is ‘s werelds grootste ijsketen. Ze heeft een
breed assortiment aan verschillende heerlijke smaken en meer dan 7900 winkels
in 53 landen over de hele wereld verspreid. Het merk werd opgericht door twee
enthousiaste ijsliefhebbers wiens passie voor ijs leidde tot de creatie van
vele iconische ijssmaken, waaronder Pralines 'n Cream, Jamoca® Almond Fudge en
Very Berry Strawberry. Tegenwoordig heeft Baskin-Robbins meer dan 1300
ijssmaken en bieden ze op maat gemaakte ijsjes, bevroren drankjes en ijscoupes.
Bij Baskin-Robbins vinden ze het belangrijk dat het niet alleen gaat om het
eten van een ijsje, maar dat je speciale momenten samen deelt. Alle winkels
zijn er ook zo op ingericht dat je herinneringen kan delen en samen kan
genieten van een breed scala aan heerlijke smaken waaronder de nieuwe smaak van
de maand, die ze elke maand opnieuw introduceren. Vanaf heden is Baskin-Robbins
ook verkrijgbaar voor de retail en horeca met speciale ijsbekers van 120 ml en
500 ml.
Bron: ANP Pers Support
Reacties
Een reactie posten