Foto: G-STAR RAW |
Daar werkt United Wardrobe met G-STAR aan.
De Nederlandse mode-marktplaats United Wardrobe met meer dan
3 miljoen gebruikers wil de mode industrie de kans geven om hun onverkochte
kleding een tweede leven te geven op haar platform. Het heeft na grote vraag
een select aantal fashion merken waaronder G-STAR RAW toegelaten haar re-stock
te verkopen via het platform.
Het platform dat door 3 Wageningse studenten werd opgericht
in 2014 wil de grootste mode marktplaats ter wereld worden. In Nederland is dit
al goed gelukt, 90% van de 16-24 jarige dames heeft de app op haar telefoon
staan. Om te voorkomen dat veel kleding ongebruikt blijft liggen op de planken
van distributie centra draaide United Wardrobe een aantal testen met merken en
zag goede resultaten. Na veel vraag besloot United Wardrobe ook merken toe te
laten welke hun re-stock wilde verkopen via het platform. “Het past in onze
filosofie van kleding een nieuw leven geven” aldus Thijs Verheul, een van de
oprichters van de succesvolle mode-marktplaats.
Andere merken en kleding winkels kunnen zich gemakkelijk
aanmelden op de website of app van United Wardrobe en hun producten uploaden.
In het belang van kleding een 2de leven geven zijn de commerciƫle voorwaarden
qua samenwerking voor een bedrijf zeer voordelig. Er zal een selectie
beschikbaar komen op het United Wardrobe account van G-STAR RAW op donderdag 6
December om 16:00.“
Bron: ANP Pers Support
Reacties
Een reactie posten