Het bijschrift van het mannenproduct 'de Tenga' luidt als volgt: ‘Ze heeft altijd zin, ze is altijd blij om je te zien én ze
is een megadeal’.
Tijdens de start van Black Friday is deze eerste megadeal al binnen no time
uitverkocht. EasyToys is ook blij met de positieve verschuiving, waarbij
mannenproducten evenveel verkocht worden als de bekendere vrouwenproducten.
Black Friday is officieel pas vandaag begonnen, maar de producten vliegen sinds
donderdag al als warme broodjes over de toonbank. Heel Nederland shopt bij
EasyToys, zo lijkt het.
In de week voor Black
Friday begon EasyToys met haar kortingen op de verschillende
productcategorieën. In de aanloop van Black Friday stonden op de teller al ruim
duizenden orders. Op Black Friday zelf staat het aantal orders al op ruim vijf
keer zoveel als vorig jaar. De verwachting is het aantal bestellingen van vorig
jaar te vertienvoudigen.
Teamwork
Marketingmanager Patrique is ontzettend tevreden: ‘Wanneer
je met een heel team dag en nacht werkt om alles tot in de puntjes te
verzorgen, zijn deze verkoopcijfers een enorme beloning. Niet alleen de
collega’s van logistiek hebben met een dubbele bezetting duizenden bestellingen
verwerkt, ook de hulp van alle andere werknemers is ingeroepen om in het
magazijn de orders erdoor te krijgen.’
Intimiteit en warmte
Niet alleen de hoge kortingen zijn een verklaring voor het
enorme aantal orders. ‘Hoe kouder de dagen worden, hoe meer warmte er
binnenshuis wordt gezocht. Niet voor niets zijn de wintermaanden het seizoen
waarop mensen deze warmte lekker bij elkaar zoeken en intiemer zijn. En dat
zien ook wij terug in de cijfers:
iedereen koopt massaal sextoys in’, aldus seksuoloog Talitha.
Bron: ANP Pers Support
Reacties
Een reactie posten