Verfrissende nieuwe look Stender verpakkingen
Dit is een origineel bericht van Koninklijke Grolsch NV
Bierbrouwer Grolsch heeft haar alcoholarme Stender een verfrissende look gegeven. Alle drie de varianten zijn in een nieuw jasje gestoken om de herkenbaarheid te vergroten, de vindbaarheid in het schap te verbeteren en Stender als op zichzelf staand merk te positioneren. Het gebruik van de driekleurige mozaïekvorm en de referentie naar fruit, zorgen dat de verpakking een opvallende en frisse uitstraling heeft. De nieuwe verpakkingen stromen vanaf deze week in bij de verschillende supermarkten, slijterijen en horecagelegenheden.
"Stender betekent bewust genieten van een smaakvolle, natuurlijke dorstlesser op momenten dat je iets extra's en anders wilt dan frisdrank. Met de nieuwe verpakking hebben we een uitstraling ontwikkeld die de persoonlijkheid van het merk reflecteert: Stender is fris, energiek, dynamisch en toegankelijk," zegt Gisela Rule, Marketing Director bij Grolsch
Een frisse, energieke en dynamische uitstraling
Stender van Grolsch is een volfruitig bier met slechts 0,5% alcohol en een lage calorische waarde. Het alcoholarme bier is gebrouwen met pure ingrediënten en gericht op de consument (18 jaar en ouder) die op zoek is naarpure en natuurlijke verfrissing. De nieuwe verpakking straalt dit ook uit. Door gebruik te maken van lichtgrijze, gele en oranje kleuren in mozaïekvorm heeft Stender een frisse, energieke en dynamische uitstraling, bedoeld om zowel mannen als vrouwen aan te spreken. Daarnaast valt Stender met deze nieuwe look 'n feel extra op binnen het huidige aanbod van alcoholarme en niet-alcoholvrije biermerken en wordt Stender als op zichzelf staand merk gepositioneerd.
De nieuwe verpakkingen hebben betrekking op alle Stender-varianten, waaronder regular, lemon & lime en red orange, en zijn vanaf deze week te vinden in de verschillende supermarkten, slijterijen en horecagelegenheden.
Het internationale branding & packaging design bureau Cartils is verantwoordelijk voor de nieuwe verpakkingen. "De nieuwe verpakking weerspiegelt de volfruitige smaak en het lage alcoholpercentage van Stender waardoor de consument op zoek naar een alternatief voor frisdrank of bier eenvoudig een keuze maakt," zegt Gaston van de Laar, Group Client Business Director at CARTILS.
Bron: ANP
Dit is een origineel bericht van Koninklijke Grolsch NV
Bierbrouwer Grolsch heeft haar alcoholarme Stender een verfrissende look gegeven. Alle drie de varianten zijn in een nieuw jasje gestoken om de herkenbaarheid te vergroten, de vindbaarheid in het schap te verbeteren en Stender als op zichzelf staand merk te positioneren. Het gebruik van de driekleurige mozaïekvorm en de referentie naar fruit, zorgen dat de verpakking een opvallende en frisse uitstraling heeft. De nieuwe verpakkingen stromen vanaf deze week in bij de verschillende supermarkten, slijterijen en horecagelegenheden.
"Stender betekent bewust genieten van een smaakvolle, natuurlijke dorstlesser op momenten dat je iets extra's en anders wilt dan frisdrank. Met de nieuwe verpakking hebben we een uitstraling ontwikkeld die de persoonlijkheid van het merk reflecteert: Stender is fris, energiek, dynamisch en toegankelijk," zegt Gisela Rule, Marketing Director bij Grolsch
Een frisse, energieke en dynamische uitstraling
Stender van Grolsch is een volfruitig bier met slechts 0,5% alcohol en een lage calorische waarde. Het alcoholarme bier is gebrouwen met pure ingrediënten en gericht op de consument (18 jaar en ouder) die op zoek is naarpure en natuurlijke verfrissing. De nieuwe verpakking straalt dit ook uit. Door gebruik te maken van lichtgrijze, gele en oranje kleuren in mozaïekvorm heeft Stender een frisse, energieke en dynamische uitstraling, bedoeld om zowel mannen als vrouwen aan te spreken. Daarnaast valt Stender met deze nieuwe look 'n feel extra op binnen het huidige aanbod van alcoholarme en niet-alcoholvrije biermerken en wordt Stender als op zichzelf staand merk gepositioneerd.
De nieuwe verpakkingen hebben betrekking op alle Stender-varianten, waaronder regular, lemon & lime en red orange, en zijn vanaf deze week te vinden in de verschillende supermarkten, slijterijen en horecagelegenheden.
Het internationale branding & packaging design bureau Cartils is verantwoordelijk voor de nieuwe verpakkingen. "De nieuwe verpakking weerspiegelt de volfruitige smaak en het lage alcoholpercentage van Stender waardoor de consument op zoek naar een alternatief voor frisdrank of bier eenvoudig een keuze maakt," zegt Gaston van de Laar, Group Client Business Director at CARTILS.
Bron: ANP
Reacties
Een reactie posten