Financiële webwinkel hoyhoy.nl zet de markt 'op z'n kop'
Dit is een origineel bericht van Hoyhoy.nl
Vandaag wordt de financiële webwinkel hoyhoy.nl gelanceerd. Op hoyhoy.nl kunnen bezoekers verzekeringen vergelijken en direct de voordeligste afsluiten om zo vanuit de luie stoel behoorlijk wat geld te verdienen.
Hoyhoy.nl
Het idee dat het vergelijken en switchen van verzekering veel gedoe met zich meebrengt, weerhoudt de Nederlandse consument er nu nog van regelmatig van verzekering te wisselen. Daardoor betalen ze doorgaans te veel. "Met hoyhoy.nl willen wij mensen ervan bewust maken dat je veel geld kunt 'verdienen' door verzekeringen te vergelijken en maken wij de drempel om vervolgens ook daadwerkelijk actie te ondernemen zo laag mogelijk," aldus Erik Hordijk, directeur van hoyhoy.nl. In de campagne introduceert hoyhoy.nl Aart de Luiaard. Met Aart in de hoofdrol gaat hoyhoy.nl de wereld van het selecteren van een geschikte verzekering behoorlijk ondersteboven keren.
Ondersteboven
Dat mag letterlijk genomen worden. Luiaards leven immers ondersteboven, waardoor Aart de dingen vanuit een heel ander perspectief bekijkt. Vandaar ook dat er voor is gezorgd dat de merknaam en het logo ondersteboven nog prima te lezen zijn. Maar ook in figuurlijke zin wordt de wereld omgedraaid. Aart gaat de Nederlandse verzekeringsconsument duidelijk maken dat verzekeren niet moeilijk, complex of tijdrovend hoeft te zijn. Het kan ook makkelijk, snel en relaxed. Terwijl je ondertussen ook nog veel geld kunt verdienen. Dat is pas de wereld op zijn kop.
Stimulans
Nicky Csellak - Claeys, marketing director hoyhoy.nl licht toe: "Mensen moeten een beetje gestimuleerd worden om met hun verzekeringen aan de slag te gaan. Met de speelse merknaam, een logo dat zowel gewoon als ondersteboven te lezen is, Aart de Luiaard als klant en een goed doordachte, op gemak gerichte website, zetten we het nieuwe merk neer als partner die consumenten helpt hun financiële situatie te verbeteren, op een laagdrempelige manier. Dit maakt hoyhoy.nl een frisse speler in de markt."
Voor de lancering van hoyhoy.nl werd een compleet nieuwe merknaam, logo en visuele identiteit ontwikkeld. Tevens werd ook de website geoptimaliseerd.
Hoyhoy.nl is een onafhankelijke financiële webwinkel voor verzekeringen. Jaarlijks bezoeken 2,5 miljoen Nederlanders de financiële webshop om verzekeringen te vergelijken en af te sluiten. Hoyhoy.nl vergelijkt objectief auto-, inboedel-, opstal-, rechtsbijstand-, reis- en zorgverzekeringen.
Links:
http://www.hoyhoy.nl
http://www.hoyhoy.nl/over-ons
Organisatie info:
Hoyhoy.nl
Bron: ANP
Dit is een origineel bericht van Hoyhoy.nl
Vandaag wordt de financiële webwinkel hoyhoy.nl gelanceerd. Op hoyhoy.nl kunnen bezoekers verzekeringen vergelijken en direct de voordeligste afsluiten om zo vanuit de luie stoel behoorlijk wat geld te verdienen.
Hoyhoy.nl
Het idee dat het vergelijken en switchen van verzekering veel gedoe met zich meebrengt, weerhoudt de Nederlandse consument er nu nog van regelmatig van verzekering te wisselen. Daardoor betalen ze doorgaans te veel. "Met hoyhoy.nl willen wij mensen ervan bewust maken dat je veel geld kunt 'verdienen' door verzekeringen te vergelijken en maken wij de drempel om vervolgens ook daadwerkelijk actie te ondernemen zo laag mogelijk," aldus Erik Hordijk, directeur van hoyhoy.nl. In de campagne introduceert hoyhoy.nl Aart de Luiaard. Met Aart in de hoofdrol gaat hoyhoy.nl de wereld van het selecteren van een geschikte verzekering behoorlijk ondersteboven keren.
Ondersteboven
Dat mag letterlijk genomen worden. Luiaards leven immers ondersteboven, waardoor Aart de dingen vanuit een heel ander perspectief bekijkt. Vandaar ook dat er voor is gezorgd dat de merknaam en het logo ondersteboven nog prima te lezen zijn. Maar ook in figuurlijke zin wordt de wereld omgedraaid. Aart gaat de Nederlandse verzekeringsconsument duidelijk maken dat verzekeren niet moeilijk, complex of tijdrovend hoeft te zijn. Het kan ook makkelijk, snel en relaxed. Terwijl je ondertussen ook nog veel geld kunt verdienen. Dat is pas de wereld op zijn kop.
Stimulans
Nicky Csellak - Claeys, marketing director hoyhoy.nl licht toe: "Mensen moeten een beetje gestimuleerd worden om met hun verzekeringen aan de slag te gaan. Met de speelse merknaam, een logo dat zowel gewoon als ondersteboven te lezen is, Aart de Luiaard als klant en een goed doordachte, op gemak gerichte website, zetten we het nieuwe merk neer als partner die consumenten helpt hun financiële situatie te verbeteren, op een laagdrempelige manier. Dit maakt hoyhoy.nl een frisse speler in de markt."
Voor de lancering van hoyhoy.nl werd een compleet nieuwe merknaam, logo en visuele identiteit ontwikkeld. Tevens werd ook de website geoptimaliseerd.
Hoyhoy.nl is een onafhankelijke financiële webwinkel voor verzekeringen. Jaarlijks bezoeken 2,5 miljoen Nederlanders de financiële webshop om verzekeringen te vergelijken en af te sluiten. Hoyhoy.nl vergelijkt objectief auto-, inboedel-, opstal-, rechtsbijstand-, reis- en zorgverzekeringen.
Links:
http://www.hoyhoy.nl
http://www.hoyhoy.nl/over-ons
Organisatie info:
Hoyhoy.nl
Bron: ANP
Reacties
Een reactie posten